Αναγνώστες

Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Κριτική Αναγνώστριας: Κασσανδρα, το μυστικό της μάγισσας (Δήμητρα Ιωάννου)

Καλησπέρα στους φίλους.
Καλησπέρα στους βιβλιόφιλους...........
Τελικά το παιδί από μέσα μας δεν φεύγει ποτέ. Πάντα θα λατρεύουμε τα παραμύθια, σαν παιδιά, αν πάλι η λατρεία προς το βιβλίο συδέεται και με την λογοτεχνία, τότε το μοίρασμα είναι δίκαιο. Άνοιξε η ψυχή για να το δεχτεί. Συμπτώσεις? ναι ,κάτι μου έλεγε, ότι αυτό το συγκεκριμένο βιβλίο, θα με καθηλώσει, θα ανήκει στην κατηγορία των βιβλίων που διαβάζονται με μια ανάσα............
Τι σημαίνει καθηλώνω τώρα, ή με μια ανάσα? Σημαίνει .......δεν το αφήνω αν δεν τελειώσει.........Μα δεν έχω την τύχη, να έχω αυτή την πολυτέλεια. Του να πιάσω ένα βιβλίο στα χέρια μου ,και αν με συνεπάρει ,όπως η Κασσάνδρα της Δήμητρας Ιωάννου, να μου επιτρέψει αυτός ο κλέφτης χρόνος, να το αφήσω όταν θα έχω διαβάσει και την τελευταία λέξη.
Τότε όμως συνηδειτοποίησα, ότι.............το να διαβάζεις ένα βιβλίο, τόσο όσο αντέχεις μετά τον κόπο όλης της ημέρας............αλλά!!!! το έχεις μέσα στο μυαλό σου όπου κι αν βρίσκεσαι, και μετράς τις ώρες που θα έρθει η στιγμή για να το ξαναπιάσω στα χέρια μου...........είναι μια απόλαυση. Αγωνία μεν, αλλά έχοντας στο μυαλό μου, την Κασσάνδρα, να ξεχνάω ότιδήποτε είναι αυτό που με πνίγει, με κάνει να νιώθω κόπωση, με ταλαιπωρεί. Το περιεχόμενο? Μάλλον θα σας αφήσω να το ανακαλύψετε μόνοι σας, τουλάχιστον όσο θα κρατήσει η ανάγνωσή του. Εύχομαι μόνο να έχω χρόνο ,τόσο όσο θα ήθελα να του χαρίσω.
Το μυστικό της μάγισσας, εκεί που το παραμύθι, σμίγει με την πραγματικότητα της λογοτεχνίας, θέλει μαεστρία και ψυχή για να αποδοθεί, έτσι όπως η Δήμητρα το έχει πράξει!!!!!!
Νάσαι καλά Δήμητρα, τέτοια βιβλία, είναι αυτά ακριβώς, που ξέρω, ότι μένουν χαραγμένα ,με τον τρόπο γραφής τους στην καρδιά του αναγνώστη.
Νάσαι καλά κορίτσι μου..............

Θα χαθώ μέχρι να το τελειώσω, αλλά ένα είναι σίγουρο, αξίζει το κάθε ,όχι λεπτό, αλλά και το δευτερόλεπτο που του αφιερώνω.



                                                                                         ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Πρέβεζα 1767
Η Σαπφώ γνωρίζει την Κασσάνδρα, την Κόρη του Δάσους, που τη σώζει από βέβαιο θάνατο και μεταξύ τους αναπτύσσεται μια βαθιά φιλία. Καθώς τα χρόνια περνούν, οι δυο γυναίκες εξελίσσονται σε μεγάλες θεραπεύτριες και δίνουν ανακούφιση σε κάθε ανθρώπινο πόνο και αρρώστια. Ταυτόχρονα είναι οι μόνες που τολμούν να αντισταθούν στη φριχτή πραγματικότητα που έχει υφάνει η σκοτεινή προσωπικότητα του Αλή Πασά Τεπελενλή στην Ήπειρο, αλλά και στην τρομοκρατία του συνεργάτη του, Κωσταντή Σπαθιά. Ώσπου ένα φοβερό φονικό διαλύει τις ευαίσθητες ισορροπίες και τα πάντα ανατρέπονται…  
Αθήνα 2008
Η Έλενα Βενιέρη καταλήγει στη φυλακή μετά από μια σειρά ανεξήγητων αποτρόπαιων δολοφονιών. Εκεί τη γνωρίζει και την ερωτεύεται παράφορα ο γνωστός δημοσιογράφος Άρης Κομνηνός, που θα κάνει τα πάντα για να αποδείξει την αθωότητά της. Είναι στ’ αλήθεια η Έλενα θύμα των περιστάσεων ή είναι όντως μια σατανική δολοφόνος, που έχει παρασύρει τον Άρη στα δίχτυα της;
Ο Άρης μπλέκεται σε ένα τρελό γαϊτανάκι μυστηρίου και υποψιών, προσπαθώντας να εξακριβώσει αν οι φόνοι έχουν τη ρίζα τους στο παρελθόν που εκδικείται ή στο παρόν που στιγματίζεται από τη ζοφερή δράση του υπόκοσμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου